29. januára 2008

1000 náštevníkov na našej stránke

Dnes o 1:37 ráno sa na našu stránku nalogoval 1000-ci návštevník, pričom stránka bola zobrazená 1913-krát. Toto číslo nás všetkých príjemne prekvapilo, mysleli sme si, že takéto číslo dosiahneme niekedy na konci našeho pobytu. Pre ujasnenie, ak Janko si pozrie zo svojho počítača našu stránku 5-krát v priebehu jedného dňa, započíta sa ako jeden návštevník a 5 zobrazení. Za 52 dní fungovania našeho blogu, ho priemerne navštívilo 19 ľudí denne.

Ďakujeme všetkým za návštevu na našej stránke a dúfame, že nám zachováte svoju priazeň aj naďalej. Budeme sa snažiť pravidelne uverejňovať nové príspevky, aby ste tu našli vždy niečo nové. Nehanbite sa a kľudne pridávajte svoje komentáre k príspevkom ak vás niečo zaujalo alebo napíšte, čo by sme mohli zlepšiť, budeme radi a určite vám odpíšeme.

Autori: Mišo (Mikele), Matej (Bajuz), Tomáš U. (Hnusák) a Tomáš R. (Impostor)

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Sorry chalani, ja som tu bol dnes dvakrat s dvoma roznymi IP-ckami, takze si budete musiet jedneho odcitat...

Anonymný povedal(a)...

A hadam nechces, aby sme ti tie tvoje komentare aj preplacali, na to vazne nemame, my chudobni studenti zo Slovenska, sme radi, ze mame za co na obedy chodit.. :>

Anonymný povedal(a)...

Ozaj a preco je Tomas U. Hnusak?
V starej zostave(Tomas, Slizo, Ja) bol najcistotnejsi clen...

(Kludne si otrite hubu, aky hnusaci sme museli byt my:)

Anonymný povedal(a)...

To si mylis s "Humusak" a take meno nemam :-) A cistotny je ten kto raz za pol roka povymeta chuchvalce prachu spod postele? Tak som potom cistotny, juchuuuuuu :-D

bajuz povedal(a)...

super, takže ja som polovične čistotný, keďže vymetám tie chuchvalce z pod postele raz za rok, aj to ma musí síce k tomu niekto dotlačiť, ale aj to sa ráta, nie?