23. januára 2008

Deň D alebo "Ako sme si konečne zahrali"

Dnes bol skvelý deň. Podarilo sa nám vstať ráno o 7.00 (1. krát tak skoro čo sme tu) aby sme si odkrútili seminár z angliny ktorý by sme inak mali v stredu poobede. Výdatné raňajky, čajík, kávička. Tentokrát to boli skutočne raňajky a nie "obedo-raňajky" ktoré sme zvyčajne mávali po iné dni keď sme sa budili o pol 12tej a išli do školy priamo na obed ;-)
Z intráku sme vyrážali o 8mej, to bola vonku ešte tma.

Anglina bola fajn, robili sme posluch s porozumením, záznam bol však veľmi zhustený a bolo obtiažne nájsť správnu odpoveď vo vytlačených papieroch (dokonca aj ja som sa potil, pche). "Dobrá správa" však bola, že pani učiteľka je nejaká chorá takže nám štvrtková konverzácia odpadá (naše prezentovanie Slovenska sa odkladá na ďalší týždeň), nuž čo môže byť pre študenta väčšia úľava, ako keď niečo odpadne. Po návrate na izbu sme opäť zabili nejaký čas za počítačmi. Splnilo to účel, čas ubiehal rýchlo a už sme sa obliekali aby sme išli na obed. Po obednajšom odpočinku sa blížila 16. hodina. Už som sa tešil lebo dnes je deň na basketbal. Zbalil som si veci presne tak ako minulý týždeň ako sme si nezahrali (aj Michalovi keďže bol na bicyklo-výlete z ktorého to nestíhal) a išiel ku škole. Vstúpil som do budovy ale Michala nikde, tak som ešte volal čo je s ním (po chvíli prišiel) a išli sme sa pozrieť ako to tam vyzerá. Telocvičňa na 3. poschodí bola malá, útulná a pekná. Rýchlo sme sa prezliekli v šatniach ktoré boli na 1. poschodí a utekali hrať. Bolo nás 10 (Fíni a my) ale hralo sa 4 na 4 (1+1 vždy striedali). Viac menej sme si vyskúšali ako nám to ide, aj nejaký blok padol aj som nejaký rozdal. Suma sumárum zhodli sme sa na tom že sme si veľmi fajn zahrali. Po návrate domov večera a neskôr sauna (3x v saune, 3x šok studenou vodou), ešte teraz aj po dvoch hodinách čo sme boli v saune cítim príjemný pocit na tele.
Myslím že sa mi začína Fínsko páčiť stále viac a viac...

Žiadne komentáre: