19. januára 2008

Informatici si našli požieračku času

Jednou vecou sú informatici známi. Keď sa zrazu vyskytne príležitosť, aby mohli tráviť viacej času za PC a ešte keď má možnosť dokázať svojmu kamarátovi, že je v určitej hre lepší ako ten druhý, no PREČO NIE, prečo by neukázal, čo je v ňom. Niečo podobné sa stalo v náš druhý piatok trávený tu na severe. Keďže sa na našom internáte nachádza vnútorná sieť LAN, rozhodli sme sa zosieťovať niekoľko počítačov a zmerať si sily. Z nás štyroch pracujeme v jednej izbe na svojich počítačoch traja a v druhej izbe iba jeden, tímy boli preto vopred rozdelené. Všetci ostatní prisťahovalci, ktorí sa do nášho "hniezda hier" presťahovali aj so svojimi PC, išli automaticky do tej prázdnejšej miestnosti. V podstate bol tento súboj ČESKOSLOVENSKÝ.. hrali sme 6 Slováci a jeden Čech. Čerešničkou na torte bolo, keď prišiel Omar a kuká na nášho Counter Strike, ktorého sme hrali a vraví, ja chcem hrať tiež, ja budem Bin Ládin a hrať za teroristov. DOBRÝ NÁPAD, ved sa mu to predsa hodi, nie?



Team A .. Tomáš, Michal, Omar a Matej
Team B .. Tomáš, Kubo(CZ), Igor a Palo

6 komentárov:

R@100 povedal(a)...

no, ocividne sa informatici nezapru, gambleri ste, viete? :D strasny gambleri, skoro ako ja :D

Anonymný povedal(a)...

Ja vam dam pristahovalcov :-)

Anonymný povedal(a)...

Matej co ta noha na tej stoličke si pohoda však a kamoši taktiež:):)len tak dalek ved cas plynie rýchlo tak si to len pekne uživajte...:):):)

Anonymný povedal(a)...

nohou som si predsa udrziaval rovnovahu na stolicke, ci celkovo v priestore, kedze som bol non-stop obstrelovany a potreboval som mat pevnu ruku a pusku v nej.. Nakoniec ma asi najmenej zo vsetkych bolela hlava.. :>

Anonymný povedal(a)...

tak ked len hlava tak je to v poriadu:):).)myslim že všetkych zavislakov na hrach niečo určite boli ale mozok to nebude:):):):)tak len tak dalej chlapci:):)

Anonymný povedal(a)...

kua, ste mohli v BB zostat, ked ste sa chceli hrat :) deti ;)

radsej robte nieco uzitocne, ako napr. ja uz niekolky den pozeram dokumenty o 9/11 a uz mi z toho zacina drbat...