28. januára 2008

RETROSPEKTÍVA, alebo čo sme prežili a ešte nepredviedli



_
Na ceste do Oulu sme zažili udalosti a videli veci, ktoré sme si museli zachytiť

_
Uvítací program pre zahraničných študentov predviedli fínski študenti z našej univerzity,

_
či niekoľko účinkujúcich zinakadiaľ, ako títo humoristi z Kuopia, z juhu Fínska..


a nakoniec nezaradený prvok programu v našom prevedení :>

_
Zobrazenie večerného života na internáte, náš tútor Mika Manisto predviedol svojich sedem hlasov, pozorne si všimnite jeho výšku !!!


Naša prvá hodina fínštiny a spoločné čítanie všetkých zahraničných študentov, či Nemcov, Španielov, Portugalcov, Slovákov, Čechov, Japoncov, Litovcov, Poliakov a kto vie ešte koho..

_
Ako sme sedeli pri stole s našimi prvými fínskymi kamarátmi, mimochodom bratmi, prišiel Frančesko (ITA) a dostali sme sa práve k téme, kto má koľko rokov. Keď Tuomas, ten mladší Fín povedal, že má 26, Talian tomu nechcel veriť, povedal mu : "Ukáž mi svoj občiansky - Show me your ID" a potom mu uveril. Ako náhle sa Frančesko stratil v dave, Tuomas so Sakarim si z neho začali uťahovať.

_
Na jednom výlete k moru, nám Slovák Paľo z BA univerzity ukázal, čo všetko človek dokáže, aj taký spontánny beh po mori je umením. Niečo podobné predviedol aj Tomáš "footskater" v uliciach večerného Oulu

__
"Drifty" v podaní Michala sú skvostom, všetky pochádzajú z čistého ľadu :00


Nakoniec preteky na ľade, odporúčam si to pozrieť do konca. Majú síce tri kolá, ale na konci videa je taká "supermanovská čerešnička" :>

PS: odporúčam pustiť videá v prehliadači Internet Explorer, pre lepšiu kvalitu obrazu aj zvuku

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Chlapci, srdecna vdaka za medializaciu mojho vystupenia pod vplyvom cerstveho morskeho vzduchu. Len tak dalej...

Mikele povedal(a)...

Nemáš začo Pali, pre objasnenie Palo je ten chalan, čo beha po zamrznutom mori a na konci sa pokloní :D

Anonymný povedal(a)...

ahojte chlapci na bi/y/cakoch:):):)islo vym to fakt skvele a mate dobreho kameramana bajuza davajte si ale pozor aby ste sa nepolamali kto bude potom obsluhovat tie vaše fara.Mate dobre videa akonečne jetrošku vidiet comu sa venujete a je fajn že vas aj počut.určite vaše stranky este navštívim, sú zaujmave

Anonymný povedal(a)...

Preteky na bikeoch na ľade sú barzo šumné, kto by povedal že Slovač vo Finsku "hádže tigre"

Anonymný povedal(a)...

akoze tie tvoje pady michal...ma uplne ze pobavili ked sa budem xciet zasmiat tak urcite si kuknem tie videa a pri nich sa vysmejem:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

no jasneee a zabudla som dodat...daj nejake pady aj ty HNUSAK tie by ma viac pobavili :D:D:D...samozrejme ber to ako velky rehot..vsak poznas ma..hahaha

Mikele povedal(a)...

to slniecko: som rad, ze sa ti pacia a som rad, ze som cely :D ale pri takej malej rychlosti to nie je nebezpecne. snad uz dalsie nebudu :)

Anonymný povedal(a)...

Asi ťa sklamem Andrejka, ale ja nepadám na bicykli... (teda snažím sa) ale na tej mojej šunke sa nedá ísť ani veľmi rýchlo... ale na korčuliach viem, včera (to som sa korčuľoval po riadne dlhej dobe) sa mi nohy pošmykli a hlavou som na ľad padol, len prázdne zadunenie bolo počuť :-D

a dík že si prispela :-) len tak ďalej... staň sa vzorom pre ostatných!

Anonymný povedal(a)...

a nekamerovali ste tooo???.....asi nie ked to tu nieje....to je skodaaaa:))..len si davaj pozor aby nejak krv netieklaa....:D a aby ste horsie nedopadli..inak nevidno ze by ste isli nejak pomaly..ja by som skor povedala ze ste aj rychlost na tom lade nabrali..teda ty michal...ale vaazne dobre to pobavi taky paad :D