9. januára 2008

Ako som získal počítač

Keďže včera nebol čas na spýtanie sa ohľadom počítača, tak som to nechal tak na neskôr (myslel som si že na iný deň), ale už dlhšiu dobu ma celkom "provokoval" počítač ktorý sa povaľoval na chodbe hneď oproti vstupu do výťahových dverí. Keďže sa nepohol ani o milimeter tak mi to začalo vŕtať v hlavne komu asi patrí. Tak som len tak zo srandy napísal našemu Dormitory Managerovi (manažérovi internátov) Kallemu ktorý býva na našej chodbe či nevie komu patrí a či by som si ho nemohol zobrať. Povedal mi že prečo nie, tak som ho teda dotrepal do izby, veľký monitor ktorý zaberá takmer pol stola a klávesnicu a myš. Problém však bol že mi chýbali káble od zdroja, ktoré sa však nachádzali úplne v inej izbe len tak pohodené niekde v skrini - Kalle si to pamätal. Parametre: Pentium III, 996 MHz, 512 RAM, 140 GB HDD


5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ak nájdeš tomik viacero takýchto "haraburdičiek" voľne pohodených po okolí, tak daj echo a pošleme tam zo SVK nejakú tú AVIU...

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
bajuz povedal(a)...

No na to by ta Jaja bolo, zhanat AVIE a podobne kraviny.. No ze by si uz konecna zacala poriadne chodit do skoly, no tak na to ta nie je.. :>>>

Anonymný povedal(a)...

CO to tam pozeras Tomasi??? Hee??? Zeby si sa preorientoval? :P

Anonymný povedal(a)...

To ti odľahlo, čo Majka? Aspoň by som ti dal pokoj nie? Neboj dám :-D