26. januára 2008

Všedné ráno

Máme tu nový a krásny deň. Možno nie až tak krásny ako nový.. pre mňa by bol o mnoho krajší, keby trošku slniečko zasvietilo pomedzi mraky, ktorých (ako je tu zrejme zvykom) je tu neúrekom, no ale nie o tom som chcel. Ja som si už nejako zvykol, že keď sa "ráno" okolo tej pol desiatej zobudím a sadnem si za moje pc, tak zvyšok našej expedície ešte tvrdo spí a dnes... skúste si tipnúť čo asi robí Michal, Matej a Tomáš asi pol hodinu pred poludním... Hmm..? no predsa oddychujú :)
Však pozrite na nich, ako ležia vo svojich postieľkach :)











Síce by asi mohli namietať, že práve dnes je sobota a, že večer šli spať neskôr ako ja, ale takto je to takmer každý deň. Zobudia sa, daju si čajík, možno kávičku a šup ho na obed do školy.. pardon, na raňajky :)
Ale nemyslite si, že im to mám za zlé... veď len nech oddychujú pokiaľ nás nenútia chodiť do školy zavčas rána...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ako tak na vas pozeram tak všetci si radi polenošite v pelechoch-peliškoch:):):):)len tak dalej spanok je doležity len aby ste neprespali doležite.....no predsa školu a celé Finsko:):):)

Anonymný povedal(a)...

"Možno nie až tak krásny ako nový.." hehe, pekne

Anonymný povedal(a)...

typicki chalaniii :D spachtosi :P