3. februára 2008

Ako som strávil deň no.1

Dnes keď som o 11.17 roztvoril oči, prvé čo bolo, kukol som sa na mobil, že koľko je už hodín. Na moje počudovanie som zistil, že som celkom skoro vstal, keďže sa dalo vstávať aj neskôr. Zaujímavým pre tento blog bola reťazová reakcia, ktorú obvykle zvykne vyvolať niekto z dvojice Michal, či Fofo. Dnes sa spustilo riadenie v našom byte tak, že Michal začal vysávať celý byt. Ostatným je aj blbé sa pozerať na jedného, tak sa do upratovania neskôr pustíme všetci.














Akonáhle sme doriadili, naskytla sa otázka čo teraz, no sme predsa nejakí informatici, pri prvej príležitosti voľného času hneď sadáme k PC. No bolo treba aj niečo jesť, šupol som si nejaké kuracie stehienko do rúry, Tomáš R. spravil ryžu a ďalšou reťazovou reakciou sme si všetci spravili kuracie končatiny v rúre a zajedali sme ich Fofovou ryžou. Bola veľmi dobrá, "klobúk dole" pred jeho umením. No čo potom, keďže sa Jakub, náš český kamarát z internátov ozval, že o 5. hod večer hrá v jednej Írskej krčme tradičná írska hudba a nemá tam s kým ísť. Ja som pravdaže súhlasil, no dovtedy ostávalo ešte niekoľko hodín času. Niečo ma napadlo, ísť si zahrať s chalanmi hokej, korčule svoje síce nemám, no do brány by mi ani neboli treba a hokejku mi Tomáš Hnusák s radosťou požičia.

_
Partia hokejistov z internátu,
samozrejme ja som fotil a Romana, Igorova priateľka sa korčuľovala sama

Napínavá hra, spočiatku som hral na strane Slovákov a keďže boli veľmi dobrí, pobral som sa preto časom na druhú stranu a pomohol som v bráne Fínom, ktorí si nevedeli dať s našimi rady. Tesne po príchode na internát som sa dozvedel, že Jakub spoločne s partiou 3 Čechov a jedným Litovcov ma čakajú pred internátom. Hmm, rýchlo som sa preto pobral prezliecť a šup-šup do St Mitchels Irish Pub, tej írskej krčmy na živú hudbu, nesmierne som sa tešil.

_
St. Mitchels Irish Pub v centre mesta 150 m od City Hall

No a čo s načatým večerom, objavila sa mi na jazyku táto zaužívaná otázka, keďže sme si nemohli, resp. nechceli kúpiť ďalšie pivo, že radšej to minieme na nejaké jedlo. Prehlasovali sme nikoho, že našou ďalšou zastávkou je pizzéria ROOMA, ktorá sa nachádza hneď pred našim internátom na OTOKYLA, menu bolo po fínsky, no čašník nám doniesol anglické menu, ktorému sme rozumeli omnoho viac.

Po príchode na internát sme spustili hodinovú prechádzku a strieľačku po niekoľkých leveloch v akčnej hre CS. Stretlo sa nás tam niekoľko hráčov a zvláštnosťou bolo, keď sa pripojila Romana, ktorú sme si samozrejme "vychutnávali nožmi" (t.j. určené skôr pre hráčov CS, tí určite vedia čo som myslel poslednou vetou). Ešte pár zabitých hodín po hre na internete a prišiel správny čas zaľahnúť do postele, aby som mohol nasledujúci deň vstať aspoň tak skoro ako v ten dnešný.. :)

1 komentár:

Robo povedal(a)...

Páči sa mi veľmi forma tvojho blogu a príspevky. Aj tvoje články sú veľmi zaujímavé. Ja som už vo Fínsku bol viac krát, aj z dôvodu jazykového pobytu. Veľmi ma zaujal tento jazyk a hoci je ťažký skúšal som sa ho naučiť, resp. ešte stále skúšam. Teraz tam už chodím na vlastnú päsť, hľadám si jazykovky cez net, ale je viacero agentúr, ktoré ti takéto niečo vedia zariadiť podľa tvojich predstáv. Napr. agentúra DrBubo.com (cez ňu som išiel prvý krát). Určite túto krajinu treba navštíviť, a hoci je troška drahšia ako iné krajiny, bude to zážitok na celý život. Tu je pár užitočných linkov: http://www.drbubo.com/right/info_country.php?IdC=45&lang=SK